Probíhá změna informačního systému. Nově od 28.9. bude škola používat informační systém Edupage. Veškeré informace o přechodu na nový systém byly zaslány prostřednictvím stávajícího systému skolaonline.cz. V případě jakýchkoliv dotazů se obracejte na pana Branda na brand@gbc-pcssou.cz nebo 734876483.
Škola je povinna žáky upozornit na pravidla chování stanovená krizovými opatřeními. Pohyb žáků se řídí těmito principy:
1. Pohyb žáků
– cesta do školy a ze školy
- Zakrytí úst a nosu ochrannými prostředky
- Dodržení odstupů 2 metry v souladu s krizovými nebo mimořádnými opatřeními
2. Příchod ke škole a pohyb před školou
- Zakrytí úst a nosu ochrannými prostředky
- Dodržení odstupů 2 metry v souladu s krizovými nebo mimořádnými opatřeními
- Z důvodu minimalizace shromažďování osob před školou bude pro každou skupinu žáků pověřen pedagog, který bude řídit plynulý přesun žáků do učebny.
3. Vstup do budovy
- Vstup je umožněn pouze žákům.
- Při prvním vstupu do školy žák předkládá prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění a seznámení s vymezením rizikových skupin. Bez podepsaného dokumentu nebude žák do školy vpuštěn. Dokument je dostupný ke stažení zde.
- Všichni žáci i zaměstnanci školy nosí ve společných prostorách roušky.
- Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáček na uložení roušky.
- Škola je oprávněna vymezit prostory, ve kterých se žáci mohou pohybovat.
- Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla. Jejich nedodržování je důvodem k nevpuštění žáka do školy popř. k vyřazení žáka z přípravy.
4. V budově školy
- Při příchodu si žáci na toaletách umyjí ruce mýdlem a vodou. Po usušení ruce vydezinfikují neoplachovatelným gelem. Poté se odeberou do přidělené učebny dle instrukcí vyučujícího. Po celou dobu mají zakryta ústa i nos rouškou a pokud možno dodržují odstup.
- K odložení roušky dojde dle pokynů vyučujícího. Žák roušku ukládá do svého sáčku.
- Žák si musí přinést dostatek jídla a pití, vzhledem k tomu, že nebude v budově možnost nic koupit (bistro i automaty mimo provoz).
- Přestávky ve výuce určuje vyučující, žáci po celý den třídu neopouštějí s výjimkou návštěvy toalet (jednotlivě).
- Před opuštěním třídy si všichni žáci na celou dobu mimo třídu nasadí roušku.
- Minimálně jednou za hodinu po dobu 5 minut bude vyučující určovat větrání učebny.
- Žáci si po každém konzultačním bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve třídě.
- Zásada 1 žák v lavici ve třídě.
- Vyučující je povinen vést evidenci o docházce žáků do školy.
- Při podezření na možné příznaky COVID-19 žák popř. vyučující neprodleně informují vedení školy.
Copyright © 2021 | Gymnázium bratří Čapků &  
Vitalex Computers
- Tvorba školnĂch webĹŻ